5 Ocak 2011 Çarşamba

ARKADAŞLAR BİR ARKADAŞIMIZIN HATİM İÇİN YARDIMA İHTİYACI VAR

Selam arkadaşlar Çileklimutfak   arkadaşımızın hatim için yardıma ihtiyacı olduğunu sizlere bildirmek istedim eğer yardımcı olmak adına cüz okumak isterseniz lütfen  bana veya arkadaşımıza haber bırakın cüzlerinizi yazalım 9. cüz den itibaren 29. cüze kadar olan bölüm okunacak Allah rızası için haydi buyurun yardımlaşalım arkadaşımızı dardan kurtaralım haber bekliyorum arkadaşlar
ÇİLEKLİMUTFAK ARKADAŞIMIZIN HATİM CÜZLERİ BUGÜN İTİBARI İLE BİTMİŞTİR HABERİNİZ OLSUN ARKADAŞLAR HEPİNİZDEN ALLAH RAZI OLSUN

10 yorum:

yurdagül dedi ki...

sevgili aynurcuğum aldım arkadaşınızdan cüzümü sizdende ALLAH razı olsun ALLAH kabul etsin şimdiden.

Unknown dedi ki...

link olarak http://cileklimutfak.blogspot.com/2010/12/kuran-turkce-yada-arapcadan-okuyan.html bunu yazarsanız,okuyucular daha iyi olur konuya cnm arkadasım.. 9. cüze kadar doldu. şimdi 10 dan 28 kadar kaldı..çok tşk ederim.Allah razı olsun..

Adsız dedi ki...

merhaba ,
ben okuyabilirim.
hangi cüz olduğu farketmez
mail adresim
oznur.polat@netcom.com.tr

yemekbiraşk dedi ki...

aynurcum benim 27.cüzüm bitti. çilekli mutfağında garanti olsun diye 22. cüzünü alıyorum şimdi başlıycam inşallah haberiniz olsun sevgiler..

yemekbiraşk dedi ki...

22 doluymuş 25 aldım sevgiler..

Unknown dedi ki...

cnm arkadaşım.Diğer cüzleri izmir de okuyan kuzenimin evindeki arkadaşları aldı,dağıtıcak.Hatim bitti.Ama okuyanların okudu demesini bekliyorum..Yardımın için.Allah razı olsun sizden..Peygamber efendimizin şefaat eden kullarından olun inşallah.Diğer arkadaşlarda tabii...Hayırlı sabahlar..

Unknown dedi ki...

Sizinde yardıma ihtiyacınız olursa,bende buradayım.Allah razı olsun.

Adsız dedi ki...

sevgili papatyam ben bu 20 ocaga kadar olankini 14 cüz önceki okumam gerekeni okudum tamamladım.ALLAH kabul etsin canım inş.birde gelecek sefer almayım cünki rahatsızım bogazımdan cok zorlanıyorum okurken canım sagol emegin için.sevgilerimle...

NİL-GÜL dedi ki...

Canım arkadaşım, benim kardeşimin ve Aysel komşumun cüzleri okundu.Allah kabul etsin ve seni öbür dünyadada komşu eylesin inşallah.Öpüyorum seni...

Recep Altun dedi ki...

Ve aleyna aleykümüsselamu ve rahmetullahi ve berakatüh

Ziyaretiniz ve kandil mesajınız için çok teşekkür ederim. Allah'ın rahmeti, bereketi üzerinize olsun.
Cenab-ı Allah sizi duası makbul ve kabul edilen salih kullarından eylesin inşallah!

En Güzel'e emanet olun ve sağlıcakla kalın efendim, saygılarımla.

 
BLOG designed by