29 Haziran 2010 Salı

KISA BİR ARA

selam arkadaşlar biz yarın Allah nasip ederse Türkiye ye gitmek üzere yola çıkıyoruz hem veda etmek için hemde cüzlerinizi eğer okuyup bitirdiyseniz haber bırakmanız için bu yazıyı yazmak istedim lütfen haber verin ki hatimin duası yapılabilsin çok gecikyor okuyup haber veren diğer arkadaşlarımıza ayıp oluyor çok zor birşey değil okuyabilecek bu sorumluluğu alabilecekseniz cüz alın eğer sorumluluk alamayacaksanız (haber vermek gibi) lütfen cüz de istemeyin ben çok rica ediyorum defalarca yorumla soruyorum post yayınlıyorum hala bildirmeyn arkadaşlar var ve duamız yapılamıyor
Allah a emanet olun tekrar görüşmek dileğiyle

1 yorum:

Tespih Taneleri... dedi ki...

Dondugunu saniyorum arkadasim hatimlere ne zaman basliyoruz? Allah nasip ederse...Haber bekliyorum senden, benimle birlikte bayagi bir arkadasim senin mekke'de yasadigini ve duasinin orda yapilacagini ogrenince hepsi cuz bekliyor almak icin...Senden haber bekliyoruz...
Sevgilerimle

 
BLOG designed by